Garantie Produse

S.C. Unick International S.R.L. isi asuma resonsabilitatea de a acorda intre 6 luni si 24 luni garantie pentru produsele comercializate, exceptie facand produsele speciale precum si cele care au o perioada diferita de garantie (aceste produse au specificata perioada de garantie pe pagina produsului).

Garantie produse:

- calculatoare second hand - 24 luni

- laptopuri second hand - 24 luni laptop si 3 luni bateria laptop

- monitoare second hand - 24 luni

- componente second hand - incepand cu 6 luni pana la 12 luni in functie de componenta - garantia este afisata in pagina produsului.

- calculatoarele si laptopurile cu licenta windows 10/11 – 24 luni

Garantia se asigura la service-ul societatii situat la adresa: Str. Muzelor nr.7, Bragadiru, jud. Ilfov.

In unele cazuri exista posibilitatea de a solutiona problema telefonic, in acest sens va rugam sa ne contactati pentru a putea comunica cu departamentul tehnic.

Inainte de a trimite produsul la garantie trebuie sa anuntati telefonic intentia dvs.

Produsele se vor trimite la adresa mentionata mai sus. Acestea vor fi ambalate corespunzator astfel incat sa nu fie deteriorate pe perioada transportului si NU vor fi insotite de accesorii (cabluri alimentare, cabluri video, tastatura, mouse, adaptoare etc) decat daca acestea sunt necesare la testarea produselor.

Produsele vor fi trimise pe cheltuiala clientului, urmand ca noi sa suportam cheltuielile cu returul in cazul in care cererea de acordare a garantiei este intemeiata. Daca se solicita nejustificat acordarea garantiei, clientul va suporta si cheltuielile cu returul produsului. Daca produsul se defecteaza in primele 5 zile de la achizitie, produsul se trimite pe cheltuiala noastra pentru a fi inlocuit.

Lipsa certificatului de garantie trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii, orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Produsele trimise spre garantie trebuie sa fie insotite obligatoriu de: copie factura/certificat de garantie, precum si de datele de contact ale clientului si motivul cat mai detaliat al trimiterii produsului in garantie.

Garantia se acorda exclusiv produselor achizitionate de la SC Unick International SRL care indeplinesc conditiile de intrare in service, societatea noastra nefiind raspunzatoare in fata tertilor care au achizitionat produse comercializate de catre Unick International prin diversi distribuitori.

Termenul de solutionare al unei garantii variaza de la 1 pana la 15 zile lucratoare. Pentru solicitarea neintemeiata a garantiei, clientul se obliga sa achite o taxa de 50 lei pentru timpul alocat testarii si reverificarii produsului.

Produsele trimise in service care nu au un defect real, produsele ce nu indeplinesc conditiile garantiei si produsele ce nu constituie obiectul garantiei, pot fi considerate solicitare neintemeiata a garantiei.

Daca din diverse motive nu se poate solutiona problema produsului in cele 15 zile lucratoare, produsul va fi inlocuit cu unul identic sau apropiat ca valoare/performante. Ne rezervam dreptul de a solicita o diferenta de bani in cazul in care clientul solicita schimbarea produsului cu un produs dintr-o alta categorie superioara de pret/performanta.

Nu se vor accepta cereri de acordare a garantiei in urmatoarele situatii:

- lipsa certificatului de garantie (pierdere, instrainare, etc)

- lipsa unui document in care se specifica detaliat defectul reclamat si datele de contact ale clientului

- deteriorarea sau lipsa etichetelor si sigiliilor produsului

- produsul a suferit modificari/reparatii de catre persoane neautorizate

- produsul a fost deteriorat datorita folosirii necorespunzatoare: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.

- produsul prezinta defecte fizice : lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite, chip-uri arse, procesoare cu pini lipsa sau indoiti, taieturi ale cablajelor, cd-uri sparte in interiorul unitatii optice, lipsa unor piese integrate ale produselor etc

- nu se vor accepta deasemenea produsele la care s-au facut setari si instalari incorecte, au fost folosite prize fara impamantare, s-au conectat/deconectat anumite componente in timpul functionarii echipamentelor, au fost virusate, s-au facut rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale

Compania noastra nu are obligatia de a repara, reinstala sau restaura softurile si programele preinstalate. Nu ne asumam raspunderea pentru pierderile de date cauzate de eventualele defectiuni sau in perioada in care echipamentul se afla in service. In acest sens va recomandam efectuarea de copii de siguranta periodice ale datelor de pe calculator/laptop si in special inainte de trimiterea produselor in service.

Nu se acorda garantie produselor avariate in urma unor calamitati naturale sau accidente (incendii, supra alimentare, inundatii, alunecari de teren etc)

Diversele consumabile nu intra in categoria produselor pentru care se poate solicita acordarea garantiei (cuptor imprimanta, cilindru imprimanta, developer imprimanta, toner imprimanta, cabluri sau diverse periferice oferite bonus)

S.C. Unick International nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele probleme de compatibilitate ale produselor, cu subansamble achizitionate de la alte firme sau companii si pierderea programelor software si / sau informatiilor in urma a unor defectiuni ale produselor.