Politica de confidentialitate

Art. (14) - (23) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor) care a fost publicat in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L111/04.05.2016 si poate fi accesat aici.

 

ASPECTE GENERALE 

Unick.ro sau, dupa cum ne numim oficial, S.C. Unick International S.R.L., cu sediul social in Bucuresti, Drumul Taberei nr.103, Bl. A10, Sc. F, Ap. 84, sector 6, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/7581/2004, avand Codul Unic de Inregistrare RO16414270 doreste sa te informeze ca din 25 mai 2018 a devenit aplicabil Regulamentul European privind Protectia Datelor cu Caracter Personal nr. 679/2016 ("GDPR").

In acest sens dorim ca clientii nostri sa fie informati ca am luat masurile necesare ca datele personale pe care ni le furnizati in mod activ sau pasiv atunci cand navigati pe web-site-ul nostru sa fie protejate

Pentru ca dorim sa ne conformam principiilor protectiei
si confidentialitatii datelor cu caracter personal, vom colecta si prelucra doar acele date care ne sunt necesare scopurilor prelucrarii pe care le avem in vedere, pe perioadele necesare atingerii acestor scopuri si intotdeauna cu respectarea drepturilor pe care le ai, in calitate de persoana ale carei date personale sunt prelucrate.

De asemenea, te rugam sa ne furnizezi intotdeauna date corecte si actuale si sa ne anunti, prin modificarea datelor de cont sau in alte modalitati disponibile, ori de cate intervin schimbari ale acestora.

In masura in care, in diverse situatii descrise mai jos, ne vei furniza date personale ce apartin unei alte persoane, te rugam sa te asiguri ca ai obtinut in prealabil consimtamantul acesteia pentru a ni le furniza. In cazul in care va trebui sa utilizam datele furnizate pentru a te contacta, iar acestea nu iti apartin, va trebui sa informam persoana ale carei date ne-au fost furnizate despre sursa acestora, adica despre faptul ca acestea ne-au fost furnizate de catre tine.

In toate situatiile in care accesezi web-site-ul nostru, vom putea colecta in mod pasiv si date precum: adresa de IP a device-ului folosit de tine, tipul device-ului, tipul de browser pe care il folosesti, precum si orice termeni de cautare pe care ii introduceti pe web-site-ul nostru. Serverul nostru web procedeaza la agregarea acestor informatii pentru a monitoriza nivelul de activitate pe web-site-ul nostru, pentru a evalua eficacitatea acestuia si pentru a imbunatati continutul, pentru a va face vizita o experienta usoara si placuta. Aceste date sunt colectate insa anonim, asa incat nu pot conduce la identificarea ta.

Aceasta Politica de confidentialitate nu acopera aplicatiile si site-urile altor terti la care poti ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru. Acest lucru excede controlului nostru. In acest sens te rugam sa examinezi Politica de confidentialitate de pe orice site si/sau aplicatie inainte de a furniza date personale.

CAND PRELUCRAM DATE PERSONALE

Prin accesarea web-site-ul nostru putem colecta date personale ce iti apartin in urmatoarele situatii:

  1. in cazul unei comenzi telefonice;

  2. la creearea unui cont pe web-site-ul nostru si plasarea unei comenzi;

  3. daca te abonezi la newsletters;

  4. contactarea noastra prin intermediul paginii noastre de contact;

  5. diverse formulare aflate pe site-ul nostru

 

CE DATE PRELUCRAM, IN CE SCOP, CAT TIMP? 

Cand interactionezi in orice fel cu noi este posibil sa ne dai sau sa primim din alte surse informatii incluzand:
• numele si prenumele

adresa de e-mail

profilul de socializare

interesele si preferintele

adresa

informatii despre produsele si serviciile achizitionate

informatii bancare

Este posibil sa colectam date prin module cookie sau alte tehnologii similare, incluzand:
• adresa IP

navigatorul de internet

anunturile pe care ai dat click

locatia

paginile web pe care le accesezi pe site-ul nostru

 

Scopurile prelucrarii datelor personale pot fi:

oferirea serviciilor pe care le solicitati

pentru a primi raspunsuri la intrebarile sau solicitarile dvs

realizarea de cercetari sau studii de piata

realizarea de statistici, folosind: nume, prenume, adresa de domiciliu/resedinta, CNP, adresa de email, data si locul nasterii, adresa de livrare.

oferirea de informatii suplimentare cu privire la comanda efectuata cu ajutorul site-ului nostru sau pentru a putea confirma comanda facuta

trimiterea de mesaje publicitare si de marketing, in cazul in care avem consimtamantul dvs in acest sens.

scop probatoriu cu privire la activitatile sus mentionate

cu scop de arhivare: pentru a tine evidenta rezultatelor comerciale (facturi)

cu scopul folosirii acestor date in eventuale procese de judecata

pentru a ne apara impotriva atacurilor cibernetice;

crearea si/sau mentenanta conturilor de client

 

Datele cu caracter personal sunt stocate doar pe perioada necesara indeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la incetarea contractului sau ultima interactiune cu noi.

Dupa incheierea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau sterse din sistemele informatice sau transformate in date anonime pentru a fi utilizate in scopuri de cercetare stiintifica, istorica sau statistica.

In cazuri reglementate perioada stocarii poate ajunge la 10 ani ca in cazul facturilor. Acest lucru este reglementat de legislatia in vigoare.

 

TEMEIUL JURIDIC AL PRELUCRARII DATELOR

  • Derularea relatiei contractuale aferenta calitatii tale de client ca urmare a crearii contului si plasarii comenzilor- prelucrarea datelor in acest scop are ca temei juridic executarea contractului, respectiv gestionarea comenzilor si a oricaror solicitari legate de acestea (art. 6 alin. 1 lit. b) din GDPR) dar si indeplinirea unor obligatii legale, respectiv ale celor prevazute de legislatia din domeniul comertului electronic, al consumatorului sau financiar-contabil (art. 6 alin. 1 lit. c) din GDPR);

  • Contact - pentru a raspunde solicitarilor si intrebarilor tale, datele vor fi prelucrate, in primul rand, in temeiul consimtamantului tau (art. 6 alin. 1 lit. a) din GDPR) pe care ni-l oferiti in mod implicit prin faptul ca alegi sa intri in contact cu noi sau, in functie de scopul mesajului primit sau continutul acestuia, am putea avea un alt temei juridic al prelucrarii, precum interesul nostru legitim (art. 6 alin. 1 lit. f) din GDPR);

  • Newsletters - prelucrarea datelor in acest scop are ca temei juridic consimtamantul tau, exprimat explicit prin bifarea casutei corespunzatoare primirii acestora;

  • Sondaj - prelucrarea datelor in acest scop are ca temei juridic interesul nostru legitim de a ne imbunatati serviciile si produsele oferite (art. 6 alin. 1 lit. f) din GDPR).

 

Iti poti retrage in orice moment consimtamântul prin urmarea instructiunilor de dezabonare („unsubscribe”) din fiecare e-mail sau prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de e-mail: office@unick.ro

 

DESTINATARII DATELOR

In functie de scopul pentru care prelucram datele tale, acestea vor putea fi puse la dispozitia unor terte persoane care pot actiona, fie in calitate de operatori de date, ceea ce inseamna ca prelucreaza datele personale, in nume propriu, fie in calitate de imputerniciti ai nostri, adica prelucreaza datele personale in numele nostru.

  • Pentru derularea relatiei contractuale aferenta comenzilor plasate, datele personale vor putea fi transmise catre: banci partenere sau procesatorul de plati, firme de curierat, furnizori de servicii de call center, alti parteneri care, prin prestarea serviciilor catre noi legate de comenzile tale, vor avea nevoie de anumite date personale.

  • Datele furnizate prin formularul nostru de contact vor fi folosite doar de catre angajatii nostri pentru a raspunde mesajelor primite. In functie de scopul mesajului tau, acesta ar putea fi transmis unor furnizori de servicii, precum consultanti de marketing, avocati sau autoritatilor publice.

  • Pentru a va putea transmite mesaje de natura comerciala sau pentru a derula sonaje de satisfactie, vom putea folosi serviciile unor furnizori de servicii de direct marketing sau de sondare a opiniei publice.

In toate situatiile de furnizare a Datelor prin intermediul web-site-ului nostru, la datele personale ar putea avea acces furnizorii nostri de servicii de mententanta IT, furnizorul serviciului de hosting al web-site-ului nostru, alti furnizori sau destinatari ai datelor si care vor avea acces la Date doar in masura necesara prestarii serviciilor catre noi, numai pentru perioada necesara prestarii acestora si doar la datele absolut necesare prestarii serviciilor. Ne vom asigura in toate cazurile ca furnizorii nostri si-au asumat obligatii de confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.


SECURITATE

Intrucat dorim sa ne asiguram ca datele personale pe care ni le furnizezi beneficiaza de gradul de securitate adecvat, am incercat sa acoperim toate cerintele noii legislatii in materia protectiei datelor, asigurandu-ne de implementarea de masuri adecvate de securitate a acestora impotriva distrugerii, pierderii, modificarii, divulgarii neautorizate, accesului neautorizat, fie ele accidentale sau ilegale.

Personalul nostru este instruit in ceea ce priveste modul in care trebuie sa gestioneze datele tale, clientii si furnizorii nostri isi asuma, la randul lor, obligatii de confidentialitate, iar sistemele noastre informatice sunt astfel protejate incat sa previna, pe cat permite tehnologia de la acest moment, incidentele de securitate. 


In ceea ce priveste web-site-ul nostru, exista masuri de securitate pentru serverele care gazduiesc web-site-ul nostru, si care includ antivirus, firewall, control regulat al securitatii si scanari de securitate, testari ale vulnerabilitatilor, sisteme de testare a intruziunilor. 


CE DREPTURI AVETI?


Intrucat prelucram Date ce iti apartin, beneficiezi de mai multe drepturi conferite de legislatia in domeniul protectiei datelor. Aceste drepturi sunt urmatoarele:

  1. de a ne solicita acces la Date (in temeiul art. 15 din GDPR) si care presupune dreptul de a obtine o confirmare din partea noastra ca prelucram datele ce iti apartin, precum si informatii cu privire la: scopul prelucrarii, categoriile de date prelucrate, destinatarii acestora, perioada de stocare a acestora, existenta dreptului de a ne solicita rectificarea sau stergerea datelor, restrictionarea prelucrarii sau a dreptului de opozitie, a dreptului de a depune o plangere in fata unei autoritati de supraveghere, daca exista un proces decizional automatizat, respectiv daca sunt luate decizii doar ca urmare a prelucrarii automate de date, daca datele sunt transferate catre tari terte si ce garantii au fost implementate de catre noi pentru a se asigura securitatea datelor transferate; 

  2. de a ne solicita rectificarea, fara intarzieri nejustificate, a datelor care nu mai corespund situatiei actuale, in temeiul art. 16 din GDPR; vom va derula periodic actiuni de actualizare a bazelor de date, situatie in care vei putea primi solicitari in acest sens. Te rugam sa ne spui si tu imediat ce datele pe care ni le-ai trimis s-au modificat pentru a face actualizarile necesare. 

  3. de a-ti retrage consimtamantul pe care ni l-ai acordat pentru prelucrarea datelor cu mentiunea ca retragerea consimtamantului nu va afectata legalitatea prelucrarii efectuata pe baza acestui consimtamant, inainte de retragerea lui (art. 17 din GDPR);

  4. de a te opune prelucrarii, de a ne solicita stergerea acestora, cu mentiunea ca, in anumite situatii, este posibil sa nu mai putem onora comenzile plasate;

  5. de a solicita restrictionarea prelucrarii pana la efectuarea rectificarii datelor sau, in masura in care te vei opunei prelucrarii, pana la momentul solutionarii acestei cereri sau in alte cazuri prevazute de art. 18 din GDPR;

  6. dreptul la portabilitatea datelor, adica dreptul de a primi datele personale pe care ni le-ati furnizat si pe care le-am prelucrat prin mijloace automate, intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat;

  7. dreptul de a depune o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania; anspdcp@dataprotection.ro; Telefon: +40.318.059.211 /+40.318.059.212; Fax: +40.318.059.602;

UNDE NE CONTACTEZI

Pentru exercitarea drepturilor tale, pentru transmiterea de orice mesaje, sesizari, te rugam sa contactezi responsabilul nostru cu protectia datelor la adresa de email: office@unick.ro sau la adresa sediului nostru pe care o gasesti in pagina "contact". Iti vom raspunde in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la primirea mesajului tau.

COOKIES

Folosim diverse cookie-uri pentru imbunatarirea website-ului propriu si prezentarea catre tine de oferte personalizate. Pentru informatii suplimentare si pentru a vedea lista privind cookie-urile pe care le utilizam, te rugam sa consulti Politica de cookies.